9 Ağustos 2010 Pazartesi






Merhaba;

Dün 08.08.2010 tarihinde Birtanecik oğlum Barış Ardayı İzmir Çeşme Paşalimanına Gençlik Kampına göndermiştim yavrum geldi çok özlemişim Paşamı o yokken evimiz bomboş oluyor :( Kuzeni Yağmur da çok özledi abisini hergün sordu hala abim ne zaman gelecek diye :) pazar sabahı kucum Ankara ya indi hemen dayısı, Yağmur ve ben yavruyu almaya gittik benim kuzu kararmış saçları iyice uzamış ama kamptan çok memnun mutlu geldi benim için önemli olan o üzerindeki tişörtlerini imzalamışlar baarmaktan sesi kısılmış :) son gün kamp ateşi yakmışlar ayrılık çok zor olur bilirim :) Kampta Barışıma APACİ adını takmışlar :) APACİ BARIŞ :)Hoşgeldin kuzum Hoşgeldin.

2 yorum:

  1. Evet güzelim yaaa ben bile bazen oğluşum uyuyunca boşta hissediyorum kendimi :D Allah yavrularımızdan ayırmasın, Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. AMİN SİBELİM AMİN SENDE KOCİSİNİ GÖNDERMİŞSİN CANIM ALLAH KAVUŞTURSUN BİRTANEM ......
    AMA İNANIYORUM Kİ YİĞİDO BABİŞKOSUNUN YOKLUĞUNDA ONUN YERİNİ DOLDURACAKTIR. :) SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil