7 Mayıs 2010 Cuma




Merhaba sevgili dostlar, Bugün sizlere 8 yıl önce kömürlüğe atılan toz toprak içinde kalmış bazı yerleri küflenmiş 2 avizemden bahsedeceğim. Kömürlüğe indiğimde onlar bana baktı ben onlara, kıyamadım aldım eve geldim balkona çıkardım dedim benim bunları yenilemem lazım. Önce bütün taşlarını soktüm (bazıları kırılmış yani eksik taşlar var.) o telleri hep küflü olduğu için attım taşları bir leğene deterjanlı su yaptım güzelce yıkadım tek tek sildim :) sonra avizenin ana metallerinin de bazı yerleri küflenmiş elektirik bağlantıları kötü olmuştu onu söktüm samanpazarına götürdüm avizem SARI idi ben bu sefer BEYAZ kaplama yaptırdım. Çok güzel oldu :) sonra Ankara-Ulustaki Avizecilere gittim elektirik aksanını yenilettim ve eksik taşların yerine yeni tasarım DAMLA TAŞLARDAN aldım. (Koltuklarım KAHVE Tonlarda olduğu için kahve damlataş aldım) bağlantı aparatları aldım eve geldim avizelerimi yeniden yaptım okadar güzel oldu ki :) en kısa zamanda resimlerini sizlerle paylaşacağı :) Ama bugün avizeme ilave taşlar aldığım için esas kendi taşlarından da arttı bir miktar onlarıda şimdi resimini yükleyeceğim 2 adet daha avize yaptım biri kendi odama biri Barışın odasın :) onları sizlerle yaplaşıyorum. En kısa zamanda esas ana avizeleriminde resimlerini çekip ekleyeceğim, bu 2 avize büyük avizelerimden kalan talarla ürettim :) Yani anlayacağınız 2 Avizem vardı şimdi 4 adet oldu Umarım beğenirsiniz. Sevgiyle Kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder