19 Nisan 2010 Pazartesi

ACEMİ DİKİŞİ :) AMA MUTLU SON




Sevgili Dostlar çoçukları sevindirmek ne kadar kolay ya :) Yeğenim yağmurun doğum günü var 21 nisanda bana daha önce bir yakınım serap sen değerlendirirsin diye verdiği bir kumaş vardı yağmur hala bundan bana gelinlik dik demişti bende tamam demiştim nerdeyse 1 yıl öncesi :) ama halası hayatında hiç dikiş dikmemiş biri olarak nasıl gelinlik diker ki.......Mediha arkadaşım dikiş bilir ona bir gelinlik diktiririm diye düşünmüştüm ama aksilik ya ayağı çatladı dizden aşağısı alçıya alındı... eeeee şimdi yağmur doğum gününe gelinlik bekliyor ne olacak???Hadi serap iş başa düştü dedim aldım elime iğne iplik önce teğelle bir etek diktim güzel olursa makinaya çekerim dedim şaka maka çok da güzel oldu :) eeee etek tamam şimdi buna birde üst lazım :) yağmura beyaz bir badi aldım 10 marifetten esinlenerek kalan kumaşlarlada onu süsledim. ama ayakkabıları sarı pırıltılı, kızımın elbisesi beyaz ?? olurmu hemen uyum olsun diye sarı tülden de yakasına bir süs yaptım işte tamam uyumuda sağladık yağmurda çok beğendi doğum gününden önce giydi bir baktı şöyle bir kendine tamam çok mutlu hala d.günüme çokmu var diye sabırsızlanıyor ama ben sizler için resmini çektim umarım sizlerde beğenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder