8 Mart 2010 Pazartesi





























Biricik oğlum Barış Arda'yı yarıyıl karne hediyesi olarak Karsta bulunan teyzesi Songül'ün yanına gönderdim ama süper teyzemiz benim Barışı Gençlik Spor'un değim kampı adı altında Karsa gelen malatya grubuna Barışıda ekledi böylece Teyzoş sayesinde Benim Barış Arda Güzel bir Gençlik Kış Kampı yaşadı TEŞEKKÜRLER teyzoş :)














Kampta kalam gençler Kars Sarıkamış Kayak tesislerinde misafir edildiler, Kars'ı tanınım amaçlı bütün şehir tarihi ve turistik yerler gezdirildi. Gençler çok güzel bir kamp yaşadılar ekta de resimleri sizlerle paylaşmak istedim Çoçuklarımızı butür kamplara gönderelim onları fiziksel ve ruhsal gelişimlerine çok faydası olduğuna inanıyorum ben . Çünkü Liseyi bitirdiğimde 1988 yılında Ünüversite İzmir çeşme paşalimanı Gençlik kampına gitmiştim ben de hayatımın en güzel tatilini yaşamıştım ve hiç unutmadım unutamam da :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder